Summa sidvisningar

lördag 23 juni 2012

Dags att förbereda sig inför vintern!

Jag har ett lätt neurotiskt förhållande till ungarnas vinterkläder, lite så där "bara de är 100% skyddade från kyla/väta/vind kan inget ont hända dem". Därför går jag alltid igång på en smaskig vinterrea oavsett årstid och det är ytterst sällan jag handlar sånt till ordinarie pris.

Ni vet väl att nu börjar bästa tiden att förbereda sig inför det kallare halvåret? Man kan få ihop en hel höst- och vintergarderob till en bråkdel av ordinarie pris och man behöver inte panikshoppa när första frosten kommer och varenda bra plagg i stan är slut. Ungarna hinner inte växa så mycket heller, det är bara 3 månader tills hösten är här ;)

Just nu har Polarn o Pyret 50% rea på massor av skalkläder, windstoppers och liknande så jag "råkade" slinka förbi för att ladda lite energi innan gårdagens midsommarshopping. Jag var dock väldigt kontrollerad och begränsade mig till följande ull-outfit till Minifjutt:


Rea 50% + en värdecheck så jag "måste" handla igen. 
Bra bra :)


(Jaha, då har man gjort första "dagens outfit" på bloggen också. Oroväckande utveckling...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar