Summa sidvisningar

lördag 3 mars 2012

Tommy Körberg: 12 p, Sean Banan: 0 p och en snigel på ögat!

Ska man vara unik idag bloggar man om Melodifestivalen?

Det kan inte hjälpas. Det är ett måste att se eländet. Varje år SKA man sitta bänkad, gnälla, moffa onyttigt och vänta på att någon ska toppa "Stad i Ljus". För er spolingar som inte minns längre tillbaka än till Lena PH och "Det gör ont" (ja nog gjorde det ont alltid) varsågoda:

http://www.youtube.com/watch?v=Vz78r_EMAEo

Jag sitter bänkad. 2 av 3 sover. Den siste sitter still tack vare ett Star Wars lexikon som fyndats på bokrean.

Jag gnäller. Drivs till vansinne av hela Sean Banans existens och ännu mer över den breda massans idioti när de faktiskt röstat på fanskapet med den urdumma texten. Det är inte bra, det är definitivt inte skojigt, bara dumt. Är det inte dags att invandrare ska får ta plats i det här samhället utan att vara pajaser som det ska fnissas åt. De är människor som går till jobbet, handlar på ICA och gnäller på vädret. Inte bara pratar skojigt. Nej Bananen, sluta späda på, gräv ner dig och ta reklamen för "nommeråpplysningen" med dig.

Grabbarna & svärpäronen har moffat. Tacos *dreggel*. Jag har tittat på med en Nutrilett och gurksnärt i näven. Nu när jag är bloggerska måste jag ju fixa benrangellooken så jag kan ta svanka-framför-spegeln-bilder på mig själv ;)

Och inte heller i år toppades "Stad i Ljus"

Avslutningsvis undrar jag hur det kan gnällas så mycket på Ranelid när han omges av så enormt mycket dynga?

2 kommentarer: